Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken. De gegevens worden niet doorgespeeld aan derden.

Sluiten
 

Service & Support

Uw primaire proces zorgeloos door laten gaan is cruciaal voor ons

Service zit in ons bloed en we staan erom bekend al onze klanten tevreden te houden. Daardoor bouwen we immers onze duurzame relaties op. En daar hebben we er veel van. Het Remote Control & Service Centrum (RCSC) is de spil van onze dienstverlening. Vanuit dit technisch zenuwcentrum in Zoetermeer houden wij de audiovisuele apparatuur van onze klanten nauwlettend in de gaten en kunnen we snel reageren op eventuele calamiteiten. Aangezien de technische ontwikkelingen niet stil staan, denken wij constant met veel vakkundigheid en toewijding mee over veranderingen in de omgeving van uw audiovisuele middelen.

Via 'remote monitoring' kunnen wij 24/7 alle AV apparatuur, die op het netwerk is aangesloten, bij onze gebruikers controleren en op afstand assistentie verlenen. Is er iets mis of dreigt een technisch mankement? In veel gevallen grijpen wij in nog voordat de klant het probleem in de gaten heeft, In andere gevallen zorgen we voor de oplossing. Als er zich dan toch een storing voordoet, kunt u erop vertrouwen dat wij dit zo spoedig mogelijk oppakken en oplossen volgens het ITIL proces. We hebben dan ook een zelfstandig functionerende afdeling opgezet die hoge eisen stelt aan het onderhoud van uw kostbare en onmisbare AV-apparatuur, ongeacht of u deze bij ons heeft aangeschaft of niet; Wij ondersteunen u maar al te graag!

Hoe doen we dat?

Ons servicecentrum heeft een eigen ticketsysteem. De klant logt in, maakt een ticket aan en zet het probleem of verzoek in het systeem. In ons servicecentrum wordt het ticket direct ontvangen, geregistreerd en actie ondernomen, Het ticket kan bestaan uit een acuut probleem of een verzoek tot wijziging. Het servicecentrum koppelt terug naar de klant en neemt de noodzakelijke stappen. Het ticket wordt pas gesloten als de klant tevreden is. Hierna wordt het ticket gearchiveerd, zodat alle technische mankementen, wijzigingen en ondernomen acties zijn terug te vinden. 

Het RCSC is de ultieme hulp op afstand met het hoogste security level conform ISO 27001 normering. Als we kunnen, lossen we het probleem direct op afstand op, Anders zorgen we dat een servicemonteur z.s.m. op de stoep staat.

De NFGD Service & Support organisatie bestaat alleen uit gecertificeerde specialisten, welke op een logische wijze een proactief serviceteam vormen. Onze serviceorganisatie is naadloos geïntegreerd met ons projectteam om te borgen dat nieuwe projecten op een soepele wijze worden ingepast in onze dagelijkse dienstverlening.

Binnen het Service & Support team passen we kennismanagement actief toe (trainingen in onze NFGD Academy) waardoor we onze expertise blijven uitbreiden om specialistische taken uit te voeren en een grote diversiteit aan infrastructuren te kunnen beheren. Van netwerk voorzieningen tot audiovisuele automatisering.

Door het uitvoeren van preventief onderhoud (inclusief NEN2767-2 keuring) kunnen wij onze gebruikers voorzien van rapportages, trend-analyses en tijdige vervangingsadviezen om verrassingen in de toekomst te voorkomen. Hiermee blijft het systeem van onze gebruikers zo lang mogelijk in optimale conditie. 

Uw voordelen

  • Zorgeloos beschikken over uw audiovisuele middelen
  • Een deskundige organisatie staat 24/7 paraat
  • Één aanspreekpunt, wel zo overzichtelijk
  • Keuze uit verschillende serviceniveaus

Ons unieke aanbod

  • Wij zorgen dat uw installatie blijft werken
  • Wij weken met alleen gecertificeerde medewerkers
  • Wij leveren slimme service naadloos aangesloten op uw wensen
  • Via een duidelijke SLA worden afspraken vastgelegd

Duidelijk overzicht. Goede aanpak uitval en storing

Bedankt voor de goede en professionele service

Afspraak maken