Service & Support

Service & Support

Uw primaire proces zorgeloos door laten gaan is cruciaal voor ons

Service zit in ons bloed en we staan erom bekend al onze klanten tevreden te houden. Daardoor bouwen we immers onze duurzame relaties op. En daar hebben we er veel van.  Aangezien de technische ontwikkelingen niet stil staan, denken wij constant met veel vakkundigheid en toewijding mee over veranderingen in de omgeving van uw audiovisuele middelen.  Wij kunnen live meekijken met uw AV-omgeving waardoor wij tijdig geïnformeerd worden over verstoringen en plannen proactief onderhoudsmomenten in. En als er zich dan toch een storing voordoet, kunt erop vertrouwen dat wij dit zo spoedig mogelijk oppakken en oplossen. We hebben dan ook een zelfstandig functionerende tak opgezet die hoge eisen stelt aan het onderhoud van uw kostbare en onmisbare AV-apparatuur, ongeacht of u deze bij ons heeft aangeschaft of niet; Wij ondersteunen u maar al te graag!

Wat leveren we?

De NFGD levert continuïteit (uptime), naadloos aangesloten op uw specifieke service behoefte.

Ons Remote Control & Service Centre verzorgt alle dienstverlening ter voorkoming van calamiteiten; zo kunnen wij proactief uw omgeving uitlezen en alarmeringen van diverse soorten AV-apparatuur ontvangen. Hierdoor hebben we zicht op uw situatie en kunnen het probleem op afstand verhelpen, vaak al voordat de gebruiker deze überhaupt ervaart.

Proactief beheren we uw audiovisuele middelen door continue optimalisatie van instellingen, opschonen van logs en controleren op compleetheid. Ook defecten als gevolg van foutief gebruik zullen we waar mogelijk herstellen. Hierdoor verzekeren wij u van een complete werkomgeving en voorkomt u onderlinge verschillen, en waarborgen wij overal een optimale gebruikerservaring.

Hoe doen we dat?

Een storing vindt altijd op een ongewenst moment plaats en de NFGD begrijpt dat. Daarom stellen we uw  bedrijfszekerheid voorop in al onze Service & Support inspanningen.

De NFGD Service & Support organisatie bestaat alleen uit gecertificeerde specialisten, welke op een logische wijze een proactief serviceteam vormen, bestaande uit een Remote Control & Service Centre met een helpdesk voor het efficiënt afhandelen van incidenten bij klanten.

Onze serviceorganisatie is naadloos geïntegreerd met ons projectteam om te borgen dat nieuwe projecten op een soepele wijze worden ingepast in onze dagelijkse dienstverlening. Overigens werken we conform de basis ITIL principes, waardoor we dus kunnen direct met uw beheer-organisatie samenwerken.

Binnen het Service & Support team passen we kennismanagement actief toe waardoor we onze expertise blijven uitbreiden om specialistische taken uit te voeren en een grote diversiteit aan infrastructuren te kunnen beheren, van netwerk-voorzieningen tot audiovisuele automatisering.

Het actief kunnen monitoren van uw infrastructuur helpt ons in het tijdig voorspellen en voorkomen van incidenten wat betekent dat u minder verrassingen ervaart in de operatie. Dat is onze kracht.

Wij zorgen er bijvoorbeeld voor dat uw AV-installatie, ook na langere periodes van inactiviteit, up-to-date wordt gehouden en altijd gebruiksklaar zal zijn in welke situatie dan ook.

Op frequente wijze bespreken we met u de kwaliteit van onze dienstverlening waarbij we samen zoeken naar opties voor uw organisatie om nog eenvoudiger te kunnen werken.

Uw voordelen

  • Zorgeloos beschikken over uw audiovisuele middelen
  • Een deskundige organisatie staat 24/7 paraat
  • Één aanspreekpunt, wel zo overzichtelijk
  • Keuze uit verschillende serviceniveaus

Ons unieke aanbod

  • Wij zorgen dat uw installatie blijft werken
  • Wij weken met alleen gecertificeerde medewerkers
  • Wij leveren slimme service naadloos aangesloten op uw wensen

Duidelijk overzicht. Goede aanpak uitval en storing

Bedankt voor de goede en professionele service

Afspraak maken